راهنمای اپلیکیشن دایره سلامت

STEP1

گام اول

اولین قدمی که برای وارد شدن به اپلیکیشن دایره سلامت باید انجام دهید این است که اپلیکیشن را از کافه بازار دانلود کنید و همیشه روی گوشی خود داشته باشید.
اگر گوشی آیفون دارید می‌توانید آدرس dayereh-salamat.ir را در سافاری سرچ کنید و از طریق گزینه  add to home screen آن را به لیست اپلیکیشن‌های گوشی خود اضافه کنید.

2
step2

گام دوم

بعد از نصب شما وارد صفحه ورود اپلیکیشن می‌شوید و در قسمت شماره موبایل(شماره 1) شماره موبایل خود را به صورت کامل وارد می‌کنید و بعد گزینه شرایط و قوانین دایره سلامت رو تیک می‌زنید.(شماره2)

وقتی دکمه ورود / ثبت‌نام (شماره 3) رو فشار دهید به صفحه ورود رمز وارد می‌شوید و برای شما رمز ورود به اپلیکیشن پیامک می‌شود.

step3

گام سوم

بعد از ورود به صفحه ثبت کد عضویت با رمز عبور، تو قسمت مشخص شده کدی که برای شما پیامک شده را وارد کنید و دکمه ادامه را کلیک کنید تا وارد برنامه دایره سلامت شوید.

3
4
step4

گام چهارم

صفحه اصلی اپلیکیشن دایره سلامت به این شکل است و شما از همین صفحه به همه خدمات ارایه شده در دایره‌سلامت دسترسی دارید. ضمنا شما می‌توانید با زدن گزینه منو (سه خط بالای سمت راست صفحه) خیلی راحت به همه خدمات دسترسی داشته باشید.

step5

گام پنجم

شما تو قسمت منو می توانید با پزشکان دایره سلامت آشنا شوید و با ورود به مجله سلامتی از مقالات، ویدیو‌ها و پادکست ها استفاده کنید.
ضمنا اگر مشکلی زمان استفاده از اپلیکیشن داشته باشید بخش پشتیبانی شما را راهنمایی می‌کند.

5
مرحله 6
step6

گام ششم

در صفحه اصلی با وارد شدن به بخش پروفایل سلامت می‌توانید اطلاعات مربوط به سلامتی، سن، سوابق بیماری و .. را وارد کنید تا پزشکان دایره سلامت بتوانند بهتر به شما مشاوره بدهند.

step7

گام هفتم

با وارد شدن به بخش مشاوره با پزشک اولین قدم برای انجام مشاوره آنلاین رو انجام دهید.

مرحله7
مرحله 8
step8

گام هشتم

در بخش مشاوره با پزشک اول موضوع سوال خود را انتخاب کنید بعد سوال را کامل با درج سن، شرایط بیماری، سابقه بیماری در خانواده، سابقه زایمان و شیردهی بپرسید. اگر نیاز به مشورت با مشاور یا سکس‌تراپ دارید نیاز به گفتن سابقه درمانی نیست مگر اینکه مشاور شما مربوط به همین موضوع باشد.

step9

گام نهم

دسته بندی‌های ایجاد شده برای سوالات به شما در پرسیدن راحت‌تر سوال و دسته بندی موضوع کمک می‌کند.

7
10
step10

گام دهم

بعد از پر کردن مراحل بالا شما به مرحله پرداخت وارد می‌شوید.

step11

گام یازدهم

مانند همه خرید‌های اینترنتی شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات خود پرداخت هزینه مشاوره رو انجام دهید.

11
12
step12

گام دوازدهم

تالار گفت و گوی دایره سلامت فضایی است برای صحبت خانم ها. شما می‌توانید وارد این بخش شوید و در مورد صحبت دیگران نظر دهید یا مشکلات خود را مطرح کنید تا خانم‌های عضو تالار بتوانند به شما کمک کنند. در این بخش می توانید ارشیو سوالایی که خودتان پرسیده اید و بحث‌هایی که برای شما جذاب بوده و ارشیو کردین رو هم ببینید. از بخش شروع گفت‌گو هم می‌توانید یه سوال جدید مطرح کنید.

step13

گام سیزدهم

در قسمت شروع گفت و گوی جدید هم می‌توانید دسته بندی موضوعی انتخاب کنید و سپس نظر یا سوال خود را مطرح کنید.

18
19
step14

گام چهاردهم

اگر از صفحه اصلی وارد بخش سوالات من شوید هم می‌توانید سوالایی که پرسیدید رو ببینید هم می‌توانید بر اساس موضوع مورد نظر خود سوالایی که دیگران پرسیدن را ببینید و نظر پزشک‌های دایره سلامت و مشاوره‌ای که داده اند را بخوانید. این مدلی شما به آرشیو کلی از مشاوره‌ها دسترسی دارید.